Stworzenie projektu graficznego i wykonanie strony internetowej profesjonalnych urządzeń do makijażu permanentnego Medliner to niezwykle ciekawy temat.

„Idealna linia brwi i perfekcyjna czerwień ust” może nie są męską domeną, ale postanowiliśmy przyjąć wyzwanie i stworzyć stronę internetową podkreślającą niesamowite atuty urządzeń do makijażu permanentnego Medliner.

Mimo że branża kosmetyczna jest nam doskonale znana to do każdego projektu podchodzimy indywidualnie odkrywając wyjątkowość i przewagę produktu nad innymi. Nie inaczej było z projektem Medliner. Do podkreślenia kobiecości i profesjonalnej linii urządzeń wybraliśmy głęboką czerwień. Strona główna Medliner to na przemian występujące kolory – biały i czerwony, idealnie kontrastujące ze sobą.

Sprawdź czym wyróżnia się projekt strony internetowej Medliner

NOWOCZESNY I WYRAZISTY DESIGN
Tworząc stronę Medliner.pl chcieliśmy podkreślić jej wyglądem zalety urządzenia do makijażu permanentnego. Dlatego zdecydowaliśmy się na duże czerwone sekcje z tekstem i efektem parallax.
WYKORZYSTANIE FRAMEWORK’A BOOTSTRAP 3
Dzięki wykorzystaniu dodatków oferowanych przez framework Bootstrap 3, w niezwykle szybki i atrakcyjny sposób mogliśmy przedstawić finansowanie czy informacje o samym produkcie.
POZOSTAŁE PRODUKTY Z OFERTY
Medliner to nie tylko strona poświęcona samym urządzeniom do makijażu permanentnego, ale również barwniki i akcesoria najwyższej jakości. Dlatego też każda podstrona z ofertą została rozszerzona o moduł wyświetlający dodatkowe produkty z oferty.

Czerwień podkreślająca kobiecość urządzeń do makijażu

Na myśl o stronie urządzeń do makijażu permanentnego, pierwsze co przyszło nam do głowy to kolor czerwony i czarny. Te dwa kolor idealnie podkreślają kobiecość tego urządzenia, które służy przecież do makijażu permanentnego ust, brwi i oczu..

Strona produktów do makijażu permanentnego

Strona Medliner tak jak wspomnieliśmy to przede wszystkim szeroka oferta produktów. Tworząc stronę produktów, dla większej czytelności i atrakcyjności zdecydowaliśmy się na przedstawienie ich w boxach, ułożonych po trzy w każdym rzędzie. Dzięki temu same zdjęcia produktów mogły być większe, a tekst pod nimi bardziej czytelny. Finalnie wszystko zostało uatrakcyjnione animacją ładowania kolejnych elementów widoczną podczas przewijania strony w dół.

Dbałość o każdy szczegół oferty

Każdy z produktów dostępnych na stronie, oprócz zdjęcia głównego rozszerzony został o możliwość dodania galerii oraz linku z dostępem do sklepu gdzie można go zakupić. Niby prosta rzecz, ale dzięki odrębnemu polu na link, każda osoba zarządzająca stroną będzie o tym pamiętała.

DODATKOWE ROZWIĄZANIA WDROŻONE W PROJEKCIE

Integracja z social media

Integracja strony internetowej z modułem social media ShareThis.

Efekt parallax

Wykorzystanie efektu parallax na stronie, dzięki któremu elementy tła przesuwają się z inną prędkością niż sama strona.

Integracja z google analitics

Integracja strony z systemem do monitorowania ruchu i zachowania na stronie.